Τι είναι το Anisotropic filtering στις ρυθμίσεις γραφικών

2024-03-15

Το Anisotropic Filtering είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται στις ρυθμίσεις γραφικών σε παιχνίδια και εφαρμογές που χρησιμοποιούν τρισδιάστατα γραφικά (3D). Το Anisotropic Filtering βελτιώνει την ποιότητα της εικόνας που εμφανίζεται στην οθόνη σας, κυρίως όταν παρατηρείτε επιφάνειες που δημιουργούν προοπτική άποψη, όπως δρόμους, πεζοδρόμια, ή άλλα παρόμοια στοιχεία σε ένα παιχνίδι.

Η βασική λειτουργία του Anisotropic Filtering είναι να εξασφαλίσει ότι οι επιφάνειες αυτές διατηρούν την καθαρότητά τους και δεν εμφανίζουν σημάδια παραμόρφωσης ή "αθόρυβα" περιθώρια όταν παρατηρούνται υπό διάφορες γωνίες θέασης. Κατά την εφαρμογή του Anisotropic Filtering, το πρόγραμμα γραφικών αναλύει τη σκηνή 3D και προσαρμόζει το επίπεδο λεπτομέρειας της εικόνας ανάλογα με τη γωνία θέασης, επιτρέποντας έτσι τη βελτιωμένη εμφάνιση των επιφανειών ακόμη και όταν παρατηρούνται υπό ασυνήθιστες γωνίες.

Το Anisotropic Filtering είναι συνήθως δυναμικό και μπορεί να ρυθμιστεί σε διάφορα επίπεδα ποιότητας, με τα υψηλότερα επίπεδα να απαιτούν μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ αλλά να προσφέρουν καλύτερη ποιότητα εικόνας.