ΠΑΙΧΝΙΔΙ - GAMING

Η DirectStorage είναι μια τεχνολογία της Microsoft που στοχεύει στη βελτίωση των χρόνων φόρτωσης και της συνολικής απόδοσης των παιχνιδιών, ειδικά σε περιβάλλοντα με NVMe SSDs. Παρέχει πιο γρήγορη και αποδοτική μεταφορά δεδομένων από τον αποθηκευτικό δίσκο στη GPU, παρακάμπτοντας την CPU ή μειώνοντας τη συμμετοχή της στη διαδικασία.

Το ShadowPlay είναι μια τεχνολογία καταγραφής βίντεο που αναπτύχθηκε από τη NVIDIA και αποτελεί μέρος του λογισμικού GeForce Experience. Σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν και να μοιράζονται στιγμιότυπα και βίντεο από τα παιχνίδια τους, με χαμηλή επίδραση στην απόδοση του υπολογιστή τους.

Τα Fast-paced παιχνίδια είναι βιντεοπαιχνίδια που έχουν γρήγορο ρυθμό και απαιτούν γρήγορες αντιδράσεις από τον παίκτη. Σε αυτά τα παιχνίδια, οι ενέργειες και οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Η δράση είναι συνεχής και συχνά έντονη, χωρίς πολλά διαλείμματα.

Η Gamescom είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο, που διοργανώνεται ετησίως στην Κολωνία της Γερμανίας. Είναι ένας σημαντικός θεσμός για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, προσελκύοντας τόσο επαγγελματίες του κλάδου όσο και καταναλωτές.

Το Nvidia Shield είναι μια σειρά συσκευών που αναπτύχθηκε από την Nvidia, γνωστή κυρίως για τις κάρτες γραφικών της. Το Nvidia Shield περιλαμβάνει διάφορα προϊόντα, με τα πιο δημοφιλή να είναι το Nvidia Shield TV και το Nvidia Shield Tablet.

Η ρύθμιση VSync (Vertical Synchronization) στα παιχνίδια είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται για να συγχρονίσει τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με τον ρυθμό παραγωγής καρέ (frame rate) της κάρτας γραφικών. Το VSync έχει στόχο να αποτρέψει το φαινόμενο της αποκοπής της εικόνας (screen tearing), το οποίο συμβαίνει όταν η κάρτα γραφικών παράγει...

Όταν ενεργοποιήσεις το VSync σε ένα παιχνίδι, η κάρτα γραφικών θα προσπαθήσει να συγχρονίσει τον ρυθμό ανανέωσης (frame rate) του παιχνιδιού με τον ρυθμό ανανέωσης (refresh rate) της οθόνης σου (που μετριέται σε Hertz). Αν η κάρτα γραφικών δεν μπορεί να φτάσει τα Hertz της οθόνης, δηλαδή δεν μπορεί να παράγει αρκετά frames ανά δευτερόλεπτο (FPS)...

Το "Wall Hack" είναι μια μορφή απάτης στα βιντεοπαιχνίδια, ιδιαίτερα στα παιχνίδια πρώτου προσώπου (FPS - First Person Shooters). Το "Wall Hack" επιτρέπει στους παίκτες να βλέπουν μέσα από τοίχους ή άλλα φυσικά εμπόδια, κάτι που δεν είναι δυνατό στο κανονικό παιχνίδι. Αυτό προσφέρει στους χρήστες αυτής της απάτης ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς...

Τα retro παιχνίδια είναι βιντεοπαιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε προηγούμενες δεκαετίες, συνήθως από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Αυτά τα παιχνίδια περιλαμβάνουν κλασικούς τίτλους από κονσόλες όπως το Nintendo Entertainment System (NES), το Sega Genesis, το Super Nintendo, και το Atari. Οι retro τίτλοι συχνά...

Τα Indie παιχνίδια είναι βιντεοπαιχνίδια που αναπτύσσονται από ανεξάρτητους δημιουργούς ή μικρές ομάδες χωρίς την οικονομική υποστήριξη μεγάλων εκδοτών. Αυτά τα παιχνίδια συχνά χαρακτηρίζονται από την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την προσωπική έκφραση των δημιουργών τους. Οι προγραμματιστές Indie παιχνιδιών έχουν την ελευθερία να...

Η απόδοση ενός παιχνιδιού μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες όταν εκτελείται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης, ακόμα και αν η ανάλυση είναι η ίδια. Παρακάτω παρατίθενται οι βασικοί λόγοι για τους οποίους ένα παιχνίδι μπορεί να έχει καλύτερες επιδόσεις σε μια μικρή οθόνη σε σύγκριση με μια μεγάλη οθόνη ίδιας ανάλυσης:

Η τεχνολογία ALLM (Auto Low Latency Mode) είναι ένα χαρακτηριστικό που σχετίζεται με τις τηλεοράσεις και τις κονσόλες παιχνιδιών. Είναι σχεδιασμένη για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη κατά τη διάρκεια του gaming, εξασφαλίζοντας χαμηλή καθυστέρηση (latency) στην απόκριση της εικόνας.

Ένα "glitch" στα παιχνίδια είναι μια ακούσια δυσλειτουργία ή σφάλμα που συμβαίνει στο λογισμικό του παιχνιδιού. Αυτές οι δυσλειτουργίες μπορούν να επηρεάσουν την εμφάνιση, τη φυσική, τη μηχανική ή τη λειτουργία του παιχνιδιού. Συνήθως, τα glitches προκύπτουν λόγω σφαλμάτων στον κώδικα ή στην αλληλεπίδραση του λογισμικού με το υλικό (hardware).

Το speedrun είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μια μορφή παιχνιδιού όπου ο παίκτης προσπαθεί να ολοκληρώσει ένα βιντεοπαιχνίδι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Οι speedrunners χρησιμοποιούν μια ποικιλία τεχνικών και στρατηγικών για να μειώσουν τον χρόνο που χρειάζονται για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων των παρακάμψεων (glitches), των...

Τα RTS παιχνίδια, συντομογραφία του "Real-Time Strategy" (στρατηγική πραγματικού χρόνου). Είναι παιχνίδια στα οποία οι παίκτες διαχειρίζονται πόρους, κατασκευάζουν βάσεις, σχηματίζουν στρατούς και αντιμετωπίζουν εχθρούς σε πραγματικό χρόνο. Ο βασικός στόχος είναι συνήθως να κατακτήσετε τον αντίπαλο ή να ολοκληρώσετε συγκεκριμένους στόχους εντός...

Τα παιχνίδια MUD (Multi-User Dungeon) είναι παιχνίδια που παίζονται online και συνήθως διαδραματίζονται μέσα σε εικονικούς κόσμους. Συνήθως, οι παίκτες συμμετέχουν μέσω εντολών κειμένου που εισάγουν σε ένα τερματικό ή έναν ειδικό client. Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι συνήθως φανταστικός, συνθέτοντας τον είτε από επικά φανταστικά τοπία είτε από...

Το PvE στα παιχνίδια αναφέρεται στο "Player versus Environment" ή "Παίκτης εναντίων περιβάλλοντος", στα Ελληνικά. Αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης αντιμετωπίζει το περιβάλλον του παιχνιδιού, συνήθως την τεχνητή νοημοσύνη που ελέγχει τους εχθρούς ή τις προκλήσεις του παιχνιδιού, αντί να ανταγωνίζεται άλλους πραγματικούς παίκτες. Συνήθως σε παιχνίδια PvE,...

Το PvP στα παιχνίδια αναφέρεται στη φράση "Player versus Player", δηλαδή παιχνίδι μεταξύ παικτών. Σε αυτόν τον τύπο παιχνιδιού, οι παίκτες αντιμετωπίζουν άλλους παίκτες, συνήθως σε μάχες ή ανταγωνιστικά σενάρια, αντί να αντιμετωπίζουν μηχανικούς ή ελεγχόμενπυς από τον υπολογιστή αντιπάλους. Το PvP είναι δημοφιλές σε πολλούς τύπους παιχνιδιών, όπως...

Μια φορητή κονσόλα παιχνιδιών είναι μια φορητή συσκευή που σχεδιάζεται για να παίζει παιχνίδια. Ο όρος "Handheld" απλώς σημαίνει "που κρατιέται με το χέρι", και οι κονσόλες αυτού του είδους είναι συνήθως μικρές και φορητές, επιτρέποντας στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Ορισμένα δημοφιλή παραδείγματα φορητών κονσολών...

Στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, τα "Triple-A" παιχνίδια αναφέρονται σε παιχνίδια που έχουν υψηλό προϋπολογισμό ανάπτυξης, ποιότητας και προώθησης. Αυτά τα παιχνίδια συνήθως αναπτύσσονται από μεγάλα στούντιο και έχουν σημαντική επικοινωνία και διαφήμιση για την προώθηση τους. Τα "Triple-A" παιχνίδια συνήθως έχουν επίσης υψηλή παραγωγική αξία, με...

Το Anisotropic Filtering είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται στις ρυθμίσεις γραφικών σε παιχνίδια και εφαρμογές που χρησιμοποιούν τρισδιάστατα γραφικά (3D). Το Anisotropic Filtering βελτιώνει την ποιότητα της εικόνας που εμφανίζεται στην οθόνη σας, κυρίως όταν παρατηρείτε επιφάνειες που δημιουργούν προοπτική άποψη, όπως δρόμους, πεζοδρόμια, ή...