Τι είναι το "Ray Tracing" στα παιχνίδια
Το "Ray Tracing" είναι μια τεχνική απεικόνισης που χρησιμοποιείται στα παιχνίδια και άλλες εφαρμογές υπολογιστών για τη δημιουργία ρεαλιστικών εφέ φωτισμού και σκίασης. Σε αυτήν την τεχνική, τα φώτα και οι ακτίνες (rays) προσομοιώνονται όπως συμπεριφέρονται στον πραγματικό κόσμο.
Στη παραδοσιακή ραστεροποίηση γραφικών (rasterization), η οποία είναι η κύρια τεχνική απεικόνισης στα περισσότερα παιχνίδια, η σκιά και η φωτεινότητα των αντικειμένων υπολογίζονται προσεγγιστικά, κάνοντας υποθέσεις για το πώς αντιδρούν τα φώτα και οι ακτίνες. Αντίθετα, με το Ray Tracing, κάθε ακτίνα (ray) παρακολουθείται καθολικά από την πηγή του φωτός καθ' όλη την πορεία της, αντικατοπτρίζεται, σπάει, διασχίζει αντικείμενα και υπολογίζει πώς θα πρέπει να φωτίζει κάθε σημείο στην εικόνα.
Αυτή η διαδικασία απαιτεί πολλούς υπολογισμούς και συνήθως χρησιμοποιεί υπολογιστική ισχύ υψηλής απόδοσης, όπως κάρτες γραφικών με υποστήριξη για υβριδικές τεχνολογίες Ray Tracing. Οι προηγμένες τεχνικές Ray Tracing μπορούν να δημιουργήσουν εξαιρετικά ρεαλιστικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά το φωτισμό, τις σκιές, τις αντανακλάσεις και τον φωτεινό ρεαλισμό στα παιχνίδια, κάνοντας τα περισσότερο αληθοφανή και εντυπωσιακά για τους παίκτες.